Data publikacji:
2003-04-09
Strona główna > Artykuł
"Prusweek"
migracja
"Być kobietą w XXI wieku", "Etyka reklamy w internecie", "Feminizm i szowinizm czyli co nas różni" to nie tytuły np. w "Newsweeku", to nagłówki kolejnego, 23-stronnicowego numeru gazetki szkolnej wydawanej przez licealistów z XXXV LO im.B.Prusa w Warszawie.
"Być kobietą w XXI wieku", "Etyka reklamy w internecie", "Feminizm i szowinizm czyli co nas różni" to nie tytuły np. w "Newsweeku", to nagłówki kolejnego, 23-stronnicowego numeru gazetki szkolnej wydawanej przez licealistów z XXXV LO im.B.Prusa w Warszawie. Redaktor naczelny gazetki, 16-letni Michał Tracz przyznaje, że wzorują się na "Newsweeku", mają podobne rubryki. Gazetka kosztuje złotówkę i samofinansuje się. Bardzo dobrze się ją czyta - ocenia Paweł Orzechowski, nauczyciel geografii, który chętnie ilustruje kolejne numery.