Data publikacji:
2004-02-02
Strona główna > Artykuł
"Odwracanie żuczków"
migracja
W Polsce stanęło ponad 350 billbordów z hasłem "Bóg się rodzi - pomóż samotnym matkom". Jest to fragment ogromnej kampanii społecznej, którą zorganizowało charytatywnie dwoje ludzi. "Każdy z nas budzi się codziennie z myślą by zrobić coś dla innych, my pomagamy tę myśl urzeczywistnić" mówią.
W Polsce stanęło ponad 350 billbordów z hasłem "Bóg się rodzi - pomóż samotnym matkom". Jest to fragment ogromnej kampanii społecznej, którą zorganizowało charytatywnie dwoje ludzi.
Dariusz Karłowicz jest dyrektorem marketingu w dużej firmie ubezpieczeniowej i filozofem; Joanna Paciorek - jego pracownicą o ogromnym talencie organizacyjnym, matką dwóch ruchliwych bliźniaków. Mimo ogromu zajęć od wielu lat we dwoje charytatywnie tworzą kampanie społeczne, które pomagają zdobyć pieniądze takim instytucjom jak Warszawskie Hospicjum, Polska Akcja Humanitarna czy Stowarzyszenie Tęcza. Dla Hospicjum udało się zebrać w kilka lat prawie 4 mln dolarów.
"Każdy z nas budzi się codziennie z myślą by zrobić coś dla innych, my pomagamy tę myśl urzeczywistnić" - to zdanie chętnie powtarza Dariusz. Dlatego, jak twierdzi, z łatwością nakłonili agencje reklamowe, domy medialne, firmy badawcze do przeprowadzenia za darmo wraz z Caritasem kampanii na rzecz pomocy dla samotnych matek. Powstały profesjonalne badania problemu, spoty telewizyjne, radiowe, plakaty na billbordy, które mają za zadanie odsłonić tragedie kobiet, które doświadczyły przemocy w domu i szukają schronienia w domach samotnych matek.
Dariusz Karłowicz jest dyrektorem marketingu w dużej firmie ubezpieczeniowej i filozofem; Joanna Paciorek - jego pracownicą o ogromnym talencie organizacyjnym, matką dwóch ruchliwych bliźniaków. Mimo ogromu zajęć od wielu lat we dwoje charytatywnie tworzą kampanie społeczne, które pomagają zdobyć pieniądze takim instytucjom jak Warszawskie Hospicjum, Polska Akcja Humanitarna czy Stowarzyszenie Tęcza. Dla Hospicjum udało się zebrać w kilka lat prawie 4 mln dolarów.
"Każdy z nas budzi się codziennie z myślą by zrobić coś dla innych, my pomagamy tę myśl urzeczywistnić" - to zdanie chętnie powtarza Dariusz. Dlatego, jak twierdzi, z łatwością nakłonili agencje reklamowe, domy medialne, firmy badawcze do przeprowadzenia za darmo wraz z Caritasem kampanii na rzecz pomocy dla samotnych matek. Powstały profesjonalne badania problemu, spoty telewizyjne, radiowe, plakaty na billbordy, które mają za zadanie odsłonić tragedie kobiet, które doświadczyły przemocy w domu i szukają schronienia w domach samotnych matek.