Data publikacji:
2008-08-11
Strona główna > Artykuł
"Wysłane - zgubione"
migracja
W ubiegłym roku "zaginęło" na Poczcie ponad 200 tysięcy przesyłek. Klienci wciąż sygnalizują, że z listów znikają pieniądze a paczki dochodzą niekompletne. Tymczasem Poczta nie uwzględnia ponad 80% reklamacji klientów. Jakie są przyczyny tego stanu rzeczy?
W ubiegłym roku "zaginęło" na Poczcie ponad 200 tysięcy przesyłek. Klienci wciąż sygnalizują, że z listów znikają pieniądze a paczki dochodzą niekompletne. Tymczasem Poczta nie uwzględnia ponad 80% reklamacji klientów. Jakie są przyczyny tego stanu rzeczy? Co może zrobić sam klient Poczty, by uniknąć problemów a jakie działania powinny zostać podjęte przez Pocztę? Jak zabezpieczają się prywatne firmy przed nieuczciwymi pracownikami?