Data publikacji:
2009-06-01
Strona główna > Artykuł
"Zaufany telefon"
migracja
Kazde dziecko, aby prawidlowo sie rozwijac potrzebuje wsparcia ze strony doroslych. Telefony zaufania sa bardzo istotnymi mechanizmami kontaktu z dziecmi, gdyz dzieki nim dziecko moze otrzymac wsparcie w najtrudniejszych dla siebie chwilach oraz w problemach, o których nie ma odwagi powiedziec glosno najblizszym doroslym.
Z inicjatywy stowarzyszenia Child Helplines International (CHI) 17 maja obchodzony byl Miedzynarodowy Dzien Telefonów Zaufania dla Dzieci. Do sieci Child Helplines International naleza organizacje prowadzace telefony zaufania z ponad 160 krajów. Kazdego roku odbieraja okolo 10.5 miliona zgloszen od dzieci. Kazde dziecko, aby prawidlowo sie rozwijac potrzebuje wsparcia ze strony doroslych. Telefony zaufania sa bardzo istotnymi mechanizmami kontaktu z dziecmi, gdyz dzieki nim dziecko moze otrzymac wsparcie w najtrudniejszych dla siebie chwilach oraz w problemach, o których nie ma odwagi powiedziec glosno najblizszym doroslym.
W Polsce czlonkiem Child Helpline International jest Fundacja Dzieci Niczyje, która wspólnie z Fundacja Grupy TP prowadzi Helpline.org.pl. Dzieci i mlodziez kontaktuja sie z Helpline.org.pl w róznych sytuacjach zagrozenia w zwiazku z korzystaniem z Internetu i telefonii komórkowej.
Na pomoc dzieciom - 0 800 100 100 (polaczenie bezplatne)
helpline@helpline.org.pl
czat na stronie www.helpline.org.pl

