Data publikacji:
2010-08-25
Strona główna > Artykuł
"Superpromocja"
Polskie Radio
Na jednej z głównych ulic Białej Podlaskiej pojawiła się nietypowa reklama. Właściciel pizzerii wystawił przez okno głośniki i przez kilka godzin dziennie emituje non-stop jeden spot reklamowy.
Władze nie potrafią sobie poradzić z problemem, bo nie ma przepisów dotyczących stałej reklamy dźwiękowej, właściciel nie narusza ciszy nocnej a ogólny poziom decybeli na hałaśliwej ulicy i bez reklamy przekracza dopuszczalne normy. Przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że działa w luce prawnej i czuje się bezkarny traktując okolicznych mieszkańców arogancko. Audycja stawia pytanie o granice prywatności. O to w jakim stopniu w skomercjalizowanym spoleczeństwie jesteśmy jeszcze ludźmi a kiedy już tylko potencjalnymi klientami, których znaczenie określa zasobność portfela.